تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند
سرخط خبرها

تاکید وزیر آموزش و پرورش به آموزش حضوری | ۹۵ درصد مدارس دنیا تعطیل نکردند

  • کد خبر: ۹۶۵۶۷
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
  • ۱
تاکید وزیر آموزش و پرورش به آموزش حضوری | ۹۵ درصد مدارس دنیا تعطیل نکردند
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ‌مدارس حتما باید آموزش حضوری را از سر بگیرند افزود: ۹۵ درصد مدارس دنیا در این مدت باز بودند اما ما ۱۰۰ درصد مدارس را تعطیل کردیم و آموزش مجازی داشتیم.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری عصر امروز در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش مناطق جنوبی استان کرمان که در شهرستان منوجان برگزار شد، اظهار داشت: پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در استان کرمان تا سال آینده تکمیل می‌شوند و ۳ بهمن ۱۴۰۰ طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

وی با اشاره به سروده سعدی که "باران که در لطافت طبعش، خلاف نیست"، گفت: نزولات آسمانی همیشه مایه رحمت و برکت هستند، اما به دلیل ضعف در زیرساخت‌های شهری و روستایی شاهد سیل و خسارت هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس حتما باید آموزش حضوری را از سر بگیرند افزود: ۹۵ درصد مدارس دنیا در این مدت باز بودند، اما ما ۱۰۰ درصد مدارس را تعطیل کردیم و آموزش مجازی داشتیم.

وی گفت: فقری در اطراف کشور داریم که ناشی از کار خودمان است، تبعیض در درون خانواده بین فرزند دختر و پسر، بین پسر بزرگ و کوچک و ... و در نظام تعلیم و تربیت هم این تبعیض‌ها وجود دارد و بینش، منش، فعل و دیدگاه ما در موضوع عدالت، توزیع رویه‌ای است در صورتی که عدالت باید توزیعی یا ترمیمی باشد یعنی حق همه داده شود.

نوری اظهار داشت: در بعضی موارد نیاز به تغییر روش‌هاست، گروه بندی و طبقه بندی در کار‌ها را باید از شهید سلیمانی یاد بگیریم، این فرمانده بزرگ گروه‌های مختلف زینبیون، حیدریون، فاطمیون و ... را بسیج کرد.

وی یا بیان اینکه در توزیع منابع هم باید اول خط مقدم جامعه را در نظر بگیریم که خط مقدم در جمهوری اسلامی ایران، مردم مستضعف و کوخ نشین هستند افزود: در مرکز، قرارگاه محرومیت زدایی تشکیل داده‌ایم و بنا داریم دایره دایره از بیرون به داخل بیاییم.

وزیر آموزش و پرورش ضمن قدردانی از رئیس جمهور به واسطه سفر پیش‌بینی نشده‌اش به جنوب استان کرمان، گفت: دولت مردمی در همه شرایط در کنار مردم است و پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد تا سال آینده با اولویت خوابگاه‌های دانش آموزی تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه سرانه‌ای بابت خرید تجهیزات مدارس استان، واریز می‌شود گفت: تجهیز ۷ هنرستان در ۷ شهرستان جنوبی، ایزوگام، محوطه سازی، آسفالت، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و استانداردسازی سیستم سرمایشی ۴۰۰ کلاس درس در دستور کار قرار دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس، هویت ملی ما هستند و نباید تخریب شوند بلکه باید تلاش بر مقاوم سازی آن‌ها داشته باشیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
0
0
تو خودت رو با اونا مقایسه کن بعد یه هفته برن همه خانواده ها اومیکرون گرفتن بگو از دورهمی بوده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->